Skoči na glavno vsebino

Projekti unesco

PROJEKTI UNESCO
Vključeni smo v:
– Krovni projekt: Obleka od veka do veka
Raziskovali smo teme povezane s tekstilom, oblačili in narodnimi nošami nekoč in
danes. Dejavnosti so bile naravnane na način, da so otroci kritično razmišljali v
povezavi s hitro modo ter vpliva sodobne tekstilne industrije na okolje. Ob tem smo
na tehničnem dnevu v mesecu novembru tudi izdelali figurice šavrinke, ki so
pomemben del našega šolskega okolja.

25. 4. 2025 se bodo odvijale različne delavnice v Piranu na temo obleka skozi čas.

1. Projekt Učenec poučuje: tema ‘Zelena šola’
Cilji Zelene šole so bili usmerjeni k celoviti spremembi šolskega okolja in
izobraževalnega procesa, da bi ustvarili trajnostno misleče posameznike in
spodbudili pozitivne spremembe v družbi. Cilj je tudi spoznati poklic učitelja in se
preizkusiti v poučevanju ter zbrati in urediti vtise (refleksija) ter načrtovati izboljšavo
lastnega dela.

Število »mladih učiteljev,« ki je sodelovalo v projektu je bilo 13. Poučevali pa so od 1.
do 4. razreda pod mentorstvom učiteljev na razredni stopnji.
2. Projekt Ptice miru
Namen projekta je bil ozaveščanje učencev in ljudi v okolju o pomenu miru in
vzdrževanju dobrih medsebojnih odnosov doma in po svetu. Vrednoti, ki sta v
zadnjem času na veliki preizkušnji. Osrednja tema se je glasila: »V miru so združene:
sanje, ljubezen, znanje, svoboda, pravičnost in poštenost.«

Sodelovali so učenci 6. razreda, pod mentorstvom Leje Kodarin.
3. Projekt Obudimo pisanje pisem
Projekt se navezuje na vsebine slovenščine, glavni cilj projekta je na zabaven način
prispevati k izboljšanju pismenosti. 

Sodelujejo učenci 6. razreda pod mentorstvom Karmen Ferner.
4. Projekt Barviti svet lišajev
Lišaji se razlikujejo glede na barvo, obliko in tudi odpornost na onesnaževalce.
Namen projekta je privabiti otroke, da v naravi opazujejo lišaje ter izračunajo indeks
biodiverzitete lišajev, s katerim izvedo, kako čist je zrak v njihovi okolici.

Projekt bo izpeljala Vesna Maršič.

5. Projekt Od pšeničke do potičke
Projekt ponuja bogate izkušnje in znanje o naravi, kulturni in naravni dediščini, skrbi
za okolje starejših, ki naj preide na mlajše generacije. Otroci so spekli kruh, piškote in
zaplesali razne ljudske plese.
K projektu je vključen vrtec pod mentorstvom Julije Ražem.
6. Projekt V sodelovanju z naravo sam pridelamo hrano
Namen projekta je navdušiti in naučiti mlade sobivanja z naravo, spremljati rasti in
razvoj rastlin, skrbeti za svoje zdravje, negovati naš planet Zemljo in delovati
trajnostno. Med letom si večkrat pripravimo zdrave obroke, solate, namaze iz rastlin,
ki smo jih sami pridelali. Povežemo se z zunanjimi sodelavci kot so: čebelarji,
zeliščarji, ekološki kmetovalci, itd.
V projektu sodeluje vrtec pod mentorstvom Julije Ražem in prvošolci, ki so vključeni k
interesni dejavnosti Zeleni prstki.
7. Projekt Kam z odpadnim materialom
Čez celotno šolsko leto se bomo ukvarjali z zmanjševanjem potreb, omejevanjem
potrošništva, recikliranjem. Nastalo je že veliko novih kreativnih izdelkov.
V projektu sodelujejo razredni učitelji in učitelji podaljšanega bivanja ter vrtec, pod
mentorstvom Julije Ražem.

V sklopu projekta UNESCO smo na šoli obeležili tudi nekaj mednarodnih dnevov:
1. 21. september – Mednarodni dan miru (L. Kodarin)
2. 16. november – mednarodni dan strpnosti (V. Zallatel)
3. 1.december – Boja proti AIDS-U (V. Maršič)
4. 8.marec – mednarodni dan žena (vsi učitelji)
5. 22. marec – Svetovni dan voda (V. Maršič)

6. 21.marec svetovni dan poezije (K. Ferner)

PROJEKT MALE ZMAGE
Cilj projekta je izvajanje raznih aktivnosti v zavodu, ki so usmerjene h krepitvi
varnega in spodbudnega šolskega okolja.

V mesecu oktobru in novembru je bilo izpeljanih nekaj aktivnosti v 2. razredu na
temo: Preprečevanje konfliktih vedenj; vživeti se v kožo drugega, razredni sestanki,
besede vplivajo na našo notranjost.

Od meseca decembra do konca šolskega leta se aktivnosti izvajajo tudi v drugih
oddelkih.
V 1.razredu smo izpeljali že več aktivnosti na temo:
– Preprečevanje konfliktih vedenj v razredu: Vživeti se v kožo drugega,
razredni sestanki, besede vplivajo na našo notranjost
– Kako spodbudimo čustveno in socialno zrelost otrok? Pantomima
čustev, aktivnosti za spodbujanje konstruktivnega izražanja čustev, izražanje
čustev skozi zgodbo, izdelava čustvenčkov
– Socialne igre za krepitev medsebojnih odnosov.

                                                                                        Vodja projekta: Leja Kodarin

(Skupno 22 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...

Orodna vrstica za dostopnost