ALI ima POLŽ noge? (NA-MA 20/21)
V skupini Miške smo v okviru projekta NA-MA poti raziskovali ali ima polž noge.
Kaj so povedali otroci?
Pokažem polža: »Kaj je to?« E., V. in L.: »Polžek.« A: »Poka, poka.« LA: »Pou, pou.« |
|
Vzamem polža iz terarija in ga skupaj z regratovim listom položim na mizo: »Kaj počne polž?« Otroci se smejejo. P: »Gre na mizo.« |
|
Vzgojiteljica: «Kakšen je polž?« P: »Dolgo.«, »Rdeč.« E: »Biba, olanžen.« Vzgojiteljica: »Kaj vse ima polž?« A: Kaže na svoje telo (noge, glavo, trebuh): »Tukaj ma glavo, tukaj ma noge, tukaj ma trebuh.« Vzgojiteljica: »Kaj nosi s sabo?« P: »Hiško.« Vzgojiteljica: »Zakaj pa ima hišico?« P: »Da gre v hišico spat.« Otroke spodbudim, da se dotaknejo hišice: »Kakšna je hišica?« E: »Mehka.« P ponovi: »Mehka.« |
|
Vzgojiteljica pokažem na tipalke: »Kaj ima pa to?« E: »To pika.« Spodbudim, da se otroci dotaknejo tipalk: »Kdo bi se dotaknil polževih tipalk?« Otroci samo opazujejo, nihče se ne opogumi. Ko se jih sama dotaknem, se opogumi tudi P in se jih dotakne. Za njim še dva otroka, ostali samo opazujejo. Vzgojiteljica: »Ali ima polž noge?« V: »Ne.« J: »Ne.« P: »Ne.« N: »Ne.« Vzgojiteljica: »Kaj pa ima?« P: »Nima nog.« Otrokom razložim, da polž ima nogo, ampak samo eno. Vzgojiteljica: »Ali ima polž tako nogo kot mi?« E: »Tukaj (pokaže fotografijo), ne more čevlev (čevljev). |
|
Vzgojiteljica: »Kaj polži lezejo ali hodijo?« N: »Hodijo.« P: »Lezejo.« |
Pripravila vzgojiteljica: Denis Markežič |